sobota, 2 sierpnia 2014

Szydełkowa sukienka

Dzisiaj chciałabym pokazać coś, co stworzyłam przez przypadek. Miała być tunika, ot, taka na bokserkę. Wyszła sukienka. Myślałam, że nie wystarczy mi cierpliwości, ale "Gra o tron" mi pomogła :) Oglądałam oglądałam i szydełkowałam, szydełkowałam. No i wyszła sukienka :) Miała swoją premierę na imprezie "branżowej" u męża. Jestem z siebie autentycznie dumna. Sukienka wyszła BOSKA. Oczywiście zdjęcia nie oddają urody :)
bawełna egipska - 2,5 motka (ok. 1200 m)
szydełko - 1,3
3 sezony "Gry o tron" :)
projekt własny






2 komentarze:

  1. Witam Panią, może to nie odpowiednie miejsce na moje pytanie ale nie wiedziałam w jaki sposób można się z Panią skontaktować. Piszę z zapytaniem o spódnicę szydełkową zrobioną przez Panią- http://szydelko-druty-i-inne-bzdety.blogspot.com/2012/11/spodnica-na-szydeku-i.html
    w opisie jest informacja, że może Pani pokierować by znaleźć jej schemat, stąd też moja prośba czy mogłabym uzyskać tę informację od Pani? Pozdrawiam Sandra (sandra1010@interia.pl)

    OdpowiedzUsuń
  2. wzór na spódnicę jest tutaj http://vitalia.pl/pamietnik/Witaminkaa/596950/wpis,1575180,Z-cyklu-szydelkowa.html :)

    OdpowiedzUsuń